söndag 2 augusti 2009

Grönalund

Heej,nu har jag lakt upp två bilder från igår på "Nämdös fotbollscup" jag hitta bara dom två bilderna som gick att använda (dom andra var inte så bra och en del var sudiga:P) haha...

Idag ska jag nog inte göra så mycket! Jag ska väll umgås med mormor som kom idag;) Det var meningen att jag,Moa och Julia skulle gå på grönalund och titta på när Lady Gaga sjöng! Men så blev det tuvärr inte:S jaja...inte mycket att göra åt.

Eh...det gjorde kanske inte så mycket för mig, eftersom att jag och en annan kompis som heter Fanny, ska gå på grönalund den 20:e Augusti!
För jag och Fanny är två av många som har fasnat i Johan Palms Flickfälla:P haha, för vi ska nämligen ditt och titta på när Johan Palm sjunger:D Så för er som också gillar Johan Palm dra er till grönalund den 20:e Augusti och titta på när Johan Palm uppträder på stora scenen kl.20.00
Och för er som inte gillar Johan Palm, stanna hemma eller hitta på nåt annat skoj:D haha...

Aja...nu ska jag lägga upp två av dom bästa bilderna från sist jag var på grönalund:)
Ett tips för er som älskar höjder åk den roliga frittfall:D och för er som inte gillar höjder åk kärlekstunnen:) Jag lägger ut bilder på när jag gjorde det;)
Kram kram//Ella<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar